sobota 1. listopadu 2014

Říjen ve znamení háčku



Jako každý měsíc, tak i tento vkládám fotečky věcí, které jsem za říjen uháčkovala.


Některé jste již mohli vidět, protože jsem sem na ně dávala návody, jiné vkládám poprvé. 


Některé čepičky klasika, jiné byly nové i pro mne. 


Jak jinak: náš zákazník, náš pán. 


Vyzkoušela jsem na přání i čápa, návod mám napsaný, jestli se k tomu dostanu, vložím :)


Miluji holčičí čepičky. Je u nich tolik úžasných možností a přitom i v jednoduchosti je krása.


Ještě bych měla vymyslet čepičku Matýskovi. Má sice z lonska, ale je mu už krátká.


V měsíci listopadu se můžete těšit na nějaké vánoční háčkované drobnosti.


Přeji vám krásný zbytek víkendu, užívejte podzimního počasíčka. A mějte se krásně 
Barča 

6 komentářů:

  1. Barčo, ty jsi byla ale pilná! Tu zelenou čepici by ocenil můj syn a čáp je nádhernej, pokud budeš mít čas na návod, tak určitě vyzkouším. Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jani, ta zelena cepka :D jsem ani nevedela co po mne pani chce :D capa zkusim dat do kupy z tech poznamek, co mam... :) tobe taky hezkou nedeli

      Vymazat
  2. Baru, krásně jsi tvořila. Seš pilná šikulka. Já jsem taky něco udělala, ale nejde mi to tak rychle jak tobě.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, vidíš a já mám pocit, že jsem jak zpomalený film. Letos jsem v nějakým záhadným útlumu :(

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, hackujete nádherné věci! Máte prosím někde návod na čápa?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, bohužel nemám, dělala jsem ho z hlavy a už je to 5 let, bohužel :) Návody jsem si v té době nikam nepsala
      Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...