sobota 10. ledna 2015

Zimní radovánky


Dneska vás zdravím z postele s naraženou kostrčí. Kdy já z toho vyrostu by mě vážně zajímalo :). Vzhledem k tomu, že miluji zimní sporty, tak jsme se dneska rozhodli vyrazit do Ski areálu a pokořit svahy. Troufám si říct, že lyže zvládám levou zadní. A proto jsem si říkala, že zkusím něco nového. Jak jinak. Před pár lety jsem si koupila snowboardový boty, pak jsem ale otěhotněla a boty čekaly ve skříni. Až do dneška. Dneska jsem se rozhodla je vytáhnout a provětrat. 


Bylo to super. Troufám si říct, že mi to šlo. Pak ale přišel pád a odnesla to moje kostrč. Možná to tak mělo být. Už zase se o mně pokouší nějaký bacil, teď mám aspoň výmluvu a zítřek strávím pěkně v pelíšku. Konečně se zase začtu do knížky. Na to už jsem neměla čas ani nepamatuji. 


Děti si užily sněhu, zabobovaly si. Matýsek taky zkusil snowboard a vyblbly se do sytosti. Matymu ve středu začíná po roce zase škola lyžování, tak jsem na něj zvědavá. Už se těší.


Co vy? Lyžujete? Snowboardujete? Bruslíte? Nebo zimu nemusíte a čekáte na jaro?

My jsme dneska jako bonus měli luxusní počasí. Bylo teplo a za mraky prosvítalo sluníčko. Cvakla jsem pár fotek mobilem. Jak sluníčko zapadlo, byla krásně červená obloha pod mraky, to ale mobil nezvládl pořádně vyfotit.



Přeji vám dobrou noc a hezkou neděli. Já mám unavené snad i ruce. Takže asi vypínám a jdu do říše snů. Snad mě tam něco milého čeká.


Hezký zbytek večera
Barča


3 komentáře:

  1. Přeji, ať to moc nebolí. U nás na zimní sporty moc nejsme. My raději teplo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, děkuji moc, kostrč už konečně povolila, ale dneska krásně nasněžilo, asi vyrazíme na lyže. Já zase zimní sporty miluji. Ale také miluji léto :D

      Vymazat
  2. Mně letos tedy ty zimní radovánky moc nevyšly. Zlomila jsem si nohu, takže jsem byla v to nejlepší období zimy, kdy bylo fakt krásně, tak jsem byla doma a hrála online hry. Jako co vám budu povídat, taky jsem se těšila na procházky s pejskem... ale co se dá dělat. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...