pátek 20. února 2015

Páteční večer...


... doma máme dneska jedináčka. Matýsek vyrazil na noc do olomouckého aquaparku, který pořádá pro děti noční dobrodružství. Moc se těšil. Spacák si nesl hrdě v ruce a poslední týden se mě 3x denně ptal, kolikrát ještě bude muset spinkat. V tomhle je dobrodruh po mně. Já milovala tábory a podobné akce. 

"Rodiče musí naplnit dětský kbelík 
se sebevědomím natolik, 
aby zbytek světa nemohl vytvořit 
v kbelíku tolik děr, 
aby všechno vyteklo."


A protože už několik dní se mi nechce dělat vůbec nic, udělala jsem k večeři těstovinový salát s balkánským sýrem, zalezla si pod peřinu a po snad sto letech jsem se začetla do časopisu. 


Přeji vám krásný zbytek večera, dobrou noc a hezký víkend 
Barča


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Háčkované tulipány

Krásné pondělí, šikulky,  před pár týdny jsem vám slíbila návod na háčkované tulipány.  Holky, ten čas tak strašně moc letí.  Já nic nestíhá...