neděle 11. září 2016

Košíček číslo dva


Původně jsem nechtěla psát nic zdlouhavého. 
Ale nakonec máme za sebou pohodičkový den, 
plný zábavy, 
koupání a já také tvoření. Děťátka spinkají, já sedím na terase. Vedle mne hoří svíčka, lece pofukuje větřík a já nasávám pohodovou atmosféru.
Televize je vyplá (mám ráda ticho - proto jsem učitelka MŠ), tak jsem si říkala, že ten čas nějak smysluplně vyplním.
Mohla bych jít také žehlit, ale to se mi faaakt nechce.

Nedávno jsem dávala návod na háčkovaný košík. 
Pro ty, kterým uniklo, najdete >>>TADY<<<.
A tak si říkám, že možná
někdo z vás by uvítal návod ještě na menší.
Košíčky jsem tenkrát háčkovala současně.



Tak tady máte návod :)

Co budete potřebovat? 
Přízi značky Anya nebo podobnou tohoto druhu. 
Háček velikosti 8.

Postup:

1. řada - uháčkujeme si 5 řo (řetízkové oko) a spojíme do kroužku 
2. řada - do kroužku uháčkujeme 12 ds (dlouhý sloupek), spojíme po (pevné oko)
3. řada - háčkujeme do každého oka 2 ds, ukončíme po (24 ds)
4. řada - háčkujeme pouze za zadní nit, 24 pds 
5. - 9. řada - háčkujeme stále pds za zadní nit - nepřidáváme
10. řada - háčkujeme 24 ks, ukončíme po, uháčkujeme 11 řo a po ukončíme ve stejném místě
 
Hotovo. Košíček je na světě.


Není na tom vůbec nic složitého, zvládne to i úplný začátečník. Košíček můžete využít na cokoliv, co vás napadne. 
Přeji vám pohodový zbytek neděle
a skvělý začátek nového týdne.
Barča

6 komentářů:

  1. Děkuji za úžasný návod na košíček (i za košíček číslo 1). Přesně něco takového jsem hledala :) Mám jen jednu otázku ... kde je možné sehnat uvedenou přízi nebo jí podobné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, mně se povedlo ji sehnat v galanterce za 74 kč. Ale holky psaly, že je pekelně drahá. Napadá mne leda nahradit treba špagátama. A nebo něčím tenším a dat dvojitě nebo trojitě. Nebo ještě na hackomanie.cz jsem pokukovala po přízi Bubliny. Ale ta netuším jak je tlustá :)

      Vymazat
    2. Špagáty mě taky napadly ale líbí se mi na téhle přízi ta textura :) No zkusím se poptat jestli pochodím :)

      Vymazat
    3. Mně se právě taky moc líbí ta struktura. Snad pořídíš. Já měla asi štěstí. Držím palec ;)

      Vymazat
  2. Baru košíček č.2 je také parádní. Pokud to vyjde a synek si letos koupi svůj byt... uvolní se jeden pokojík a já budu mít svoji dílnu. A tam bude košíčků potřeba😉.Moc děkuji za návod a přeji krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, přeji ti, aby to vyšlo. Já svůj prostor ke tvoření už mám - no mám... prostor by byl, ale stále tam nejsou vybalené krabice :) takže snad jednou taky se dočkám :) Taky ti přeji krásné slunečné dny B.

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Háčkované tulipány

Krásné pondělí, šikulky,  před pár týdny jsem vám slíbila návod na háčkované tulipány.  Holky, ten čas tak strašně moc letí.  Já nic nestíhá...