čtvrtek 1. února 2018

Balónky na cvičení


... nebo také hakisáky.
Chvilku jsem přemýšlela, zda vůbec na takovou prkotinu je třeba psát návod. Pak jsem si ale řekla, že jsem dlouho žádný návod nepřidala, a že by se třeba začátečníkům mohl hodit.


Já jsem je začala dělat pro děti do školky na cvičení. Cvičebních pomůcek není nikdy dost, a tak jsem se rozhodla, že 28 jich přece zmáknu.


Použila jsem přízi Kateřina plus a háček 3,5 a na výplň čočku. Kdo méně utahujete, vemte raději menší háček, ať se vám pak nesype výplň.



řo... řetízkové oko
po... pevné oko
ks... krátký sloupek

1. řada - uháčkujeme 2 řo, do prvního oka uháčkujeme 6 ks a spojíme po do kroužku
2. řada- uháčkujeme 1 řo, do každého oka háčkujeme 2 ks, ukončíme po (12)
3. řada- uháčkujeme 1 řo, zdvojíme každý druhý ks, ukončíme po (18)
4. řada- uháčkujeme 1 řo, zdvojíme každý třetí ks, ukončíme po (24)
5. řada- uháčkujeme 1 řo, zdvojíme každý čtvrtý ks, ukončíme po (30)
6. řada- uháčkujeme 1 řo, zdvojíme každý pátý ks, ukončíme po (36)
7.- 13. řada - uháčkujeme 1 řo, háčkujeme do každého ks, ukončíme po (36)
14. řada- uháčkujeme 1 řo, sháčkujeme každý pátý ks, ukončíme po (30)
15. řada- uháčkujeme 1 řo, sháčkujeme každý čtvrtý ks, ukončíme po
16. řada- uháčkujeme 1 řo, sháčkujeme každý třetí ks, ukončíme po
- balonek vyplníme cca do tří čtvrtin
17. řada- uháčkujeme 1 řo, sháčkujeme každý druhý ks, ukončíme po
1á. řada - uháčkujeme 1 řo, sháčkujeme každý ks, ukončíme po
- ukončíme a stáhneme horní dírku po sháčkování, zapošijeme


Přeji vám krásný zbytek týdne 
a doufám, že se vám bude návod hodit.
Barča

10 komentářů:

  1. tak už jeden taky mám...díky Baru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěléééé Evi, já začínám dvanáctý ze 48mi. Ups. Šlo to dobře?

      Vymazat
  2. Hezký den Baruško.
    Hezké barvy-není to špatné.. :-)Jste šikovná.
    A Váš Medvídkov...Tak ten je úžasný...Taky medvídky můžu.
    Mějte se fajn.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkuji vám za chválu, pokusím se přidat další dva, teré mám nafocené :)
      Přeji pěkné dny také od Olomouce

      Vymazat
  3. Milá Barča :) len nedávno som objavila tvoj blog a veľmi sa mi páči, máš výborné nápady a som rada, že sa s nimi neváhaš podeliť:) V háčkovaní nie som profesionál, preto veľmi oceňujem podrobné návody a také som našla u teba :)Očarili ma tieto loptičky naplnené šošovicou, aj to, že ich vyrábaš pre deti, čo ma inšpirovalo, aby som aj ja pre mojich žiačikov také vyrobila :) Kým bude MDD, tak ich hádam 15 urobím :):)Maja B. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Májo, moc mne těší, že se ti blog líbí. Jsem moc ráda, že ti mé návody vyhovijí, to je pro mne největší odměnou. 15 jich zvládneš raz dva. Přeji, ať se povedou. Krásný zbytek víkendu Barča

      Vymazat
  4. Dobrý den Baru, chtěla bych Vám poděkovat za návod na hakisáky. Mně, jako začátečnici velice pomohl. Už jsem obdarovala syny a synovce, měli velikou radost, a já tím pádem také. Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den. Klára :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji za zpětnou vazbu. Moc mne těší, že vám pomohl. Jste šikulka. Já už mám dohakisováno. 52 kousků :)
      Krásné dny Barča

      Vymazat
  5. Ahoj Barčo, díky za návodík, určitě vyzkouším. :-) A jsi dobrá - 52 kousků! ;-)Měj se fajn. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji. Nakonec jich bylo myslím 56 šlo to celkem rychle :) teď jsem se pustila do další blázniviny do školky. Těčh bude 28 :)
      Měj se krásně Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...